Dette er et overblik over vores refundering og returneringspolitikker.

Overblik

Alle vores kunder er beskyttet af den lovpligtige 2 års reklamationsret, og derudover har du en lovpligtig 14 dages returret. Det betyder at hvis dit produkt utilsigtet går i stykker indenfor 2 år, så sender vi dig et helt nyt produkt kvit og frit. Den lovpligtige 14 dages returret betyder, at du indenfor 14 dage efter du har modtaget dit produkt, skal give os besked om at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret. Herefter skal du uden forsinkelse sende produktet retur til os efter vores anvisninger.

Refunderinger

En ordre kan refunderes ved du gør brug af din lovpligtige fortrydelsesret indenfor 14 dage efter modtagelse af din ordre. Ligeså snart at du har sendt din ordre retur, og når vi har modtaget din returnering, så påbegynder vi refunderingen af din ordre efter gennemtjek af varens stand. En refundering er synlig på din konto indenfor 2-5 hverdage efter at vi har givet dig besked om at din ordre er refunderet. OBS: Ved nægtet modtagelse eller droppet afhentning så tager vi et returgebyr på 45 kr som vi fratrækker refunderingen. 

Ombytning

Hvis du er kommet til at købe et forkert produkt, og du ønsker at bytte det til et andet, så bedes du sende en e-mail til kontakt@oktoberfolk.dk, indenfor 14 dage efter at du har modtaget din oprindelige ordre.. Vi sender et nyt produkt når vi har modtaget det andet produkt retur eller modtaget track&trace på returfragten. Vi sender det nye produkt gratis. 

Returneringer

Hvis du ønsker at returnere et produkt til os, så skal du give os besked om at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret indenfor 14 dage efter at du har modtaget din ordre. Herefter skal du hurtigst muligt uden forsinkelse sende din ordre retur til følgende addresse: Oktoberfolj, Smedeholm 13A, 3. sal, 2730, Herlev,

Returneringsomkostninger afholdes af dig selv. Alle returneringer skal sendes retur med PostNord, Bring eller anden udbyder med erhvervslevering. DAO tilbyder IKKE erhvervslevering. Det er vigtigt at du vælger med omdeling, “samt nævner at pakken gerne må stilles foran kontordør” da vi desværre ikke har mulighed for at afhente pakker i pakkeshop eller på posthuse. Herefter vil pengene refunderes til det benyttede kort samme hverdag. Pengene vil først være synlige på bankkonto tilhørende betalingskortet efter 2-6 hverdage. 

OBS: Ved at nægte modtagelse eller droppe afhentning, så fratrækker vi i returgebyr. Vi fratrækker beløbet fordi vi herved lægger ud for jeres returfragt.

OBS: Det er ikke nok at nægte modtagelse eller droppe afhentning ved fortrydelse, du skal samtidig give udtrykkeligt besked pr. mail til vores kundeservice indenfor 14 dage efter nægtet modtagelse eller efter 14 dage efter 10. afhentningsdag. 

Har du spørgsmål?

Spørgsmål vedrørende returneringer, fortrydelsesret, ombytning, reklamationsret og refunderinger bedes ske til kontakt@oktoberfolk.dk